A legeslegelső oldalak

Az elmúlt hetekben többen is kértétek, hogy hadd olvassatok bele a hamarosan kiadásra kerülő könyvembe, amire én csak annyit feleltem: rendben, de ha elolvasod az első két oldalt, pontosan tudni fogod a történet végét! Ami így is van, mivel a történet az elkerülhetetlen jövővel indítva borzolja az olvasó kedélyeit. De miért lenne ez baj, mikor egy könyv olvasását elkezdve úgyis az jár végig a fejünkben, hogy miként fejeződik majd be? :) 

Újévi ajándékként fogadjátok szeretettel a Három nővér és a fiú legeslegelső oldalait, amelyek éppen csak egy cseppel izgalmasabbak annál, mint amilyen romantikus lesz majd a folytatás.

Ismerjétek meg elsőkként Emmát! Ja igen, és még két nagyon fontos másik idegent is...

- M.S.A -

 

 
2019.április 04, Budapest

Vasárnap, 22:55

1.

  • .?
  • Emma? Te vagy az?
  • .........
  • .., nem hallak! Fogd már rendesen azt a ..va telefont! Azt hisz...., tudom, ki a fekete csuklyás! Most találkoztam ....lel, és mutatott egy fénykép... róla, akkor jöttem rá. Már ő is úton ....! Nagy.. ki van akadva. ..etrón vagyok, és nagyon szakadoz...! Ott vagy?
  • Én ............
  • Nem hallak. Mindegy. Ne mozdulj seh..., ne indulj ma egyedül .....a! ....ma, könyörgöm, és ne maradj egyedül a ....macs…! Le....., hogy veszélyben va...

 

2.

Érzem az illatod. Cseresznye és lime. Olyan friss, olyan szép és kislányos. Olyan szeretnivaló és tiszta! Utálom, hogy ilyen vagy, hogy túl jó vagy. Gusztustalanul tökéletes! Te vagy a hibás mindenért! Nem értesz te semmit! Ha te nem vagy, most nem lenne semmi gond, vissza tudtam volna fogni magam, és minden maradt volna a régiben. Tudom, hiszen eddig minden kontroll alatt volt. De te, te nem tudtál leállni, te akartad, hogy így alakuljon, és mindent elrontottál a kis szőke, ribancos fürtjeiddel. Ezt meg fogod bánni! Ha valakit szeretek, én nem engedem el. Ha valaki az enyém, akkor ő az enyém. Az én tulajdonom! Mindenáron az enyém! Ha kell, megmutatom, hogy örökre megjegyezd. Eddig szerencséd volt kicsi Emma, kíméletes voltam, de most annyira közel vagy. Annyira nagyon közel. De nem, nem szabad lebuknom, hiszen mit gondolnának rólam? Nem fogok miattad lebukni, csak talán most kicsit kockáztatok, hogy megtanuld a leckét. A csuklyám megvéd, hogy felismerj, így nincs mit vesztenem. Te viszont a piros kabátodban maga vagy a tökéletes célpont. Nahát, úgy tűnik, még a lámpák is azt akarják, hogy végre kicsit közelebb kerüljünk egymáshoz! Menni fog, nem ez lesz az első. Hiszen a kettőnkért teszem, hogy mostantól senki se vehessen el minket egymástól! Minden izmomban izgulok, hallom a saját szívverésem, már nem akarok leállni. Itt az idő, érzem belül. Látom, gyorsítasz! Csak nem te is érzed?

 

3. Emma

Sűrű pelyhekben hullik a hó, pont mint akkor öt éve. A ködben még a saját leheletemet sem látom, mégis tudom, hogy itt van, mert hallom és érzem őt. Megint. Mögöttem jön, de messze lemarad. Azt reméltem, hogy ennek már talán vége, de nem. Hallom a légzését, ahogy orrhangon kapkodja a levegőt. Már megismerem, ahogy csoszog, mikor utol akar érni. Biztosan ő az. Mit csináljak? Forduljak meg? Akkor lehet, hogy végre megláthatnám. De mi van, ha tényleg ő az, akire gondolok? Mi van, ha feldühödik? Hiszen eddig csak követett, és beérte ennyivel. Igaz, egyre közelebb jön, mintha egyre kevésbé bírná visszafogni magát. Hol a telefonom? Itt kell lennie, miért pont most nincs meg? Hol van már az a kicseszett telefon? Meg kellene állnom, megfordulnom, hátha akkor megint elfut. Tudom, hogy csak meg akar ijeszteni, de azt is, hogy gyűlöl engem. Érzem, hogy bántani akar, de ha eddig nem tette, talán most sem fog. Már csak az Üllői útig kell eljutnom, ott már biztosan lesznek emberek. Hol van már a telefonom? Ezt nem hiszem el, az asztalon hagytam, én idióta! A francba, miért villognak az utcalámpák? Nehogy lekapcsolódjatok, most ne! Miért pont most? A rohadt életbe, miért most? Fülemben hallom saját, lüktető szívverésem és azt, ahogy gyorsít. Nem marad le, ahogy szokott. Ez az este más. Most bátrabb. Teljesen erőtlennek érzem magam, mégis tudom, most futnom kell!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://3nover.blog.hu/api/trackback/id/tr8014522882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Csatlakozz Facebookon, ha még többet olvasnál!

3 nővér - 1 fiú

Három nővér, három történet, egy közös titok. Ami persze azért elég nagy ahhoz, hogy ne tudd letenni majd a könyvet. Nemsokára érkezik a Három nővér sorozat első része!

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása