Hova tűnt Emma vasárnap hajnalban?

Október 28., Vasárnap
Hannover

 

tina_2.jpgEmma?

Hogy őszinte legyek, én is nagyon örülnék, ha tudnám, hol van most! Tiszta ideg vagyok, mert nemsokára indulnunk kellene a hazafelé tartó gépre! Nem jött vissza a szállásra tegnap a konferencia után, és telefonon sem tudom elérni, pedig ez igazán nem rá vall. Utoljára a gálavacsora alatt láttam. Kipirult arccal felkapta a kabátját meg a táskáját, és úgy elviharzott, hogy időt sem hagyott megkérdezni, hova a francba siet annyira. Lehet, hogy csak képzelődöm, de talán azért nem mert rám nézni, mert sejtette, hogy pontosan tudom, hova – vagy inkább kihez – tart...

Nem-nem! Nem fogom elárulni nektek, mert egyrészt nem ismerlek titeket annyira, másrészt ha ezt megtudják a cégünknél, Fülöp teljesen kiakadna. Bár az igazat megvallva, lehet, nem is tenne olyan rosszat, ha az a nagyképű, nárcisztikus seggfej kapna egy hatalmas pofont! Hát jó, ezt most kikotyogtam, de szerintem senkinek sem árultam eddig zsákbamacskát azzal kapcsolatban, hogy mit gondolok Emma barátjáról, azaz – remélem – hamarosan csak ex pasijáról. Az az ember úgy hazudik, mint a vízfolyás, esküszöm, mintha az élete múlna rajta! Emmát is megvezeti állandóan, aki egyáltalán nem érdemelné ezt. De ő meg annyira naiv, hogy nem tudom, szándékosan vagy alapból ilyen-e, de képtelen bárkiről is rosszat feltételezni. Pedig még csak azt sem mondhatom, hogy nem verte az élet, és azért maradt ilyen kis becsapható. Az, ami vele történt öt éve, szerintem bárkit kibillentett volna a jóhiszeműségéből. Szegénykém...akkor még nem ismertem, de bárcsak ott lehettem volna. Megmondtam volna neki, hogy sürgősen hagyja el a féltékeny, betegagyú, német barátját, mert rossz vége lesz. Hát, az is lett. Sokat mondjuk nem tudok az ügyről, mert Emma őrzi, mint egy titkot, de Izabella és Anna, a nővérei beavattak pár részletbe, mielőtt Hannoverbe utaztunk. Úgy érezték, tudnom kell erről, ha már abba az országba jövünk egy hétre, ahol az a degenerált Misi él, még ha börtönben is van elvileg.

Most meg ki tudja, hol van éppen. Remélem, nem valakinek a pincéjében...na jó, csak vicceltem, nehogy komolyan vegyetek! Kétlem, hogy Da... hoppá, majdnem kicsúszott a számon! Szóval, hogy akivel valószínűleg van, bármit képes lenne ártani neki. De mi van akkor, ha nem is vele van?

(Csörög a telefon.) 

- Halló?

 

- M.S.A. -

 

Kapcsolódó írások:

A legelső oldalak

Ki vagyok én, és miért írok nektek?

A bejegyzés trackback címe:

https://3nover.blog.hu/api/trackback/id/tr9214540500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Csatlakozz Facebookon, ha még többet olvasnál!

3 nővér - 1 fiú

Három nővér, három történet, egy közös titok. Ami persze azért elég nagy ahhoz, hogy ne tudd letenni majd a könyvet. Nemsokára érkezik a Három nővér sorozat első része!

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása